HTML

Buddhaképző

Friss topikok

  • Csaba Csík: Hogyhogy? Mi baj anyukáddal? (2014.01.21. 13:24) Emeld a tétet
  • Iron1: @Blobov: Vagy megoldom máshogy, ugyebár. :D (2013.07.14. 23:22) Felszabadulás

Mindennapi megvilágosodások és egy darab sajt

2013.08.12. 11:47 Iron1

A pisilő nénik, a bogárevés és a napi megvilágosodás

A tegnapi túrabeszámolóból három roppant fontos elem kimaradt:

  • A pisilő nénik: Pilisszántón a lejtőn lefelé nagy kiáltozás fogadott, hogy álljak meg. Elsőre nem értettem, miért, de gyorsan felvilágítottak, hogy előttem az úton idős nénik csoportja éppen pisiszünetet tart, s leszek szíves nem arrafelé nézni. Hála az égnek az agyamban tutira van van valami szörnyűségelkerülő autofókusz, mert a késői figyelmeztetés ellenére sem láttam a dologból semmit, pedig közel jártam a tetthelyhez.
  • A bogárevés: Mivel rengeteg a bogár mostanában, ez alighanem hasznos tanács lesz. Szóval, muslincát nyugodtan egyetek, mert az kövér és aránylag szaftos. A törpeszúnyogot ellenben kerüljétek, mert elég jellegtelen az íze és kicsi a tápértéke.
  • A napi megvilágosodás: Túrázásom kezdetén utáltam az emelkedőket, de mára kifejezetten megszerettem őket. Rájöttem, hogy a legtöbb ember azért fogja mindig is utálni az emelkedőket, mert vagy az emelkedő végére, vagy a következő lépésre koncentrál. Nem szabad. Kizárólag az adott lépésre szabad koncentrálni. Ha a következőn gondolkodsz vagy azon, hogy mikor éred el az emelkedő tetejét, idő előtt kifáradsz. Tegnap jöttem rá, hogy az élettel is pont így van.

Na, boldog megvilágosodást mára mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buddhakepzo.blog.hu/api/trackback/id/tr505457390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása