HTML

Buddhaképző

Friss topikok

  • Csaba Csík: Hogyhogy? Mi baj anyukáddal? (2014.01.21. 13:24) Emeld a tétet
  • Iron1: @Blobov: Vagy megoldom máshogy, ugyebár. :D (2013.07.14. 23:22) Felszabadulás

Mindennapi megvilágosodások és egy darab sajt

2013.08.16. 10:14 Iron1

Fogorvosnál

Na, a fájdalomtűrésnek megvolt az eredménye, a gyökérkezelés egyelőre elmarad. Azért - ha már beszéltem a fogorvossal - elmentem ma reggel fogkőleszedésre. Mikor megjegyezte, hogy nem szokott ilyen gyorsan haladni másokkal, de velem lehetett, mert hősiesen tűrtem, csak annyit mondtam neki, hogy persze, mert nem fájt. Azt már nem tettem hozzá, hogy mivel reggel nyolcra kellett mennem, kihasználtam az időt és elrelaxálgattam a székben, s közben azt figyeltem, hogy tátott szájjal hogyan változik a légzésem, s hogy mennyi izmot feszítek meg feleslegesen. Utána meg izmokat lazítgattam. Szóval, amíg ő dolgozott, addig én jól elszórakoztam. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buddhakepzo.blog.hu/api/trackback/id/tr395463372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása