HTML

Buddhaképző

Friss topikok

  • Csaba Csík: Hogyhogy? Mi baj anyukáddal? (2014.01.21. 13:24) Emeld a tétet
  • Iron1: @Blobov: Vagy megoldom máshogy, ugyebár. :D (2013.07.14. 23:22) Felszabadulás

Mindennapi megvilágosodások és egy darab sajt

2013.08.19. 20:51 Iron1

74

Zsinórban 74. túra, zsinórban 74 megázás nélkül. Ez nem azt jelenti, hogy az eső sosem esik, volt már, hogy az esőkabát előbányászásánál állt meg mellettem egy autó, hogy elvihet-e, vagy felszálltam a buszra, s elkezdett szakadni. A lényeg, hogy komolyabb esőbe eddig sosem futottam bele. Ma kicsit emeltem a tétet: nem állítottam be ébresztőórát, hogy kialudjam magam. Mivel időben ébredtem ahhoz, hogy elérjem a kilences HÉVet, döntöttem, s egy szál oldaltáskával, 1,5 liter vízzel, 1 gyümölcsszelettel éhgyomorra indultam el. Persze bejött. Nem sokat ettem ugyan vacsoráig, de nem éheztem. Az idő meg hihetetlenül jó volt - már a magamfajta izéknek, akik szerint 30 fok felett van csak igazán élet.

A túra csak a kedvenc Dobogókő-Vadálló kövek-Dömös volt, ami szerintem a legszebb az egész Pilisben. Hasznos volt, mert rájöttem arra, hogy mostanában egészen máshogy állok az emberekhez, mint régen, s így ők is hozzám. Közvetlenebb vagyok, nyíltabb, segítőkészebb, s ugyanezt kapom a másik oldalról is. Mivel az ismerősök javának megvannak rólam a maguk skatulyái, többnyire az idegenekkel működik a dolog. A tegnapi vegán pikniken másoknak jó barátoknak tűntünk olyasvalakivel, akivel életünkben másodszor találkoztunk, ma meg legalább vagy 5-6 túrázót igazítottam útba, s kb. miattam tartottak ki a Prédikálószékig. Kedvenc beszélgetésem vbm (világbajnok mellű) lánnyal:

- Te hogy nem félsz, hogy leesel?

- Elsőre féltem. Így tizedjére már nem. :)

Túra után átréveztem a Dunán, hazavonatoztam, ettem a Westendben a pakisztáninál (kell neki a forgalom, szerintem nem sokan bírják a tűzokádást :)), utána meg még bementem a Kikába, s vettem két drága tányért. Hogy miért? Mert szép, s az is kell az étkezésekhez. Megérdemlem, azok a másodpercek is az életem részét képezik. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buddhakepzo.blog.hu/api/trackback/id/tr715467355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása