HTML

Buddhaképző

Friss topikok

  • Csaba Csík: Hogyhogy? Mi baj anyukáddal? (2014.01.21. 13:24) Emeld a tétet
  • Iron1: @Blobov: Vagy megoldom máshogy, ugyebár. :D (2013.07.14. 23:22) Felszabadulás

Mindennapi megvilágosodások és egy darab sajt

2014.05.10. 19:59 Iron1

Napi hülyeségek

Állok az orrszőrvágók előtt a Media Marktban, helyes eladólány odajön:

- Segíthetek?

- Szerintem ebben nem tudsz. :)

Ezek után kiselőadást tart arról, hogy melyik mire jó, s azt a típust javasolja pont, amit otthon eltörtem.

- Tényleg tudtál segíteni. Csak nem gondoltam, hogy ilyet használnál. :D

-------------------

A 82%-os zsírtartalmú majonéz után megtaláltam a második kedvenc termékem: a sampon és tusfürdő egyben bio cuccot. Végre rájöttek, hogy egy normális férfi fürdőszobájában úgysem lesz soha 2 flakon. (Vagy egy vagy egymillió - utóbbi akkor, ha van asszony.)

-------------------

Múltkorában nem volt kedvem egy poloskát elkapni, s azt gondoltam, ez a gond magától megoldódik majd. Reggelre elpusztult. Mostanában ugyanez összejött egy szúnyoggal is. Esküszöm, hogy soha senkiről sem fogok rosszat gondolni...

-------------------

A cégünknél régi hagyomány, hogy egy informatikus akármilyen rosszul dolgozik, nem rúgják ki. Felrúgtam a hagyományt, eddig a 3 informatikusból, akik csapnivalóan dolgoztak a projektjeimben, 3-ból 3 távozott a cégtől. Pedig nincs jogom senkit sem elküldeni... "Te egy IT-s temető vagy."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buddhakepzo.blog.hu/api/trackback/id/tr466148227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása