HTML

Buddhaképző

Friss topikok

  • Csaba Csík: Hogyhogy? Mi baj anyukáddal? (2014.01.21. 13:24) Emeld a tétet
  • Iron1: @Blobov: Vagy megoldom máshogy, ugyebár. :D (2013.07.14. 23:22) Felszabadulás

Mindennapi megvilágosodások és egy darab sajt

2013.08.14. 21:34 Iron1

A megvilágosodás fizikája, a nap embere és a rehabilitáció

Na, egy fontos tudnivaló: ha meg akartok világosodni, akkor ne legyen a fogatokon fém korona, mert akkor rossz lesz nektek. A probléma levezetése roppant egyszerű: a megvilágosodáshoz vezető úton nő a rezgésszámotok (vagy ami ennek a tudományos neve e). Namármost a test javarészt víz, ami gyorsan át tud hangolódni. Ellenben a korona fém, aminek több idő kell. A két rezgés eltérése viszont problémákat okozhat, mint például gyulladás vagy fájdalom.

Biztosan igazam van, mert a panorámaröntgen után a doki sem tudott értelmes magyarázattal szolgálni, hogy vajh miért nem tudtam hajnali háromig aludni a fájdalomtól. :) Azért felajánlott próbáljuk meg alapon egy baráti gyökérkezelést, mert attól hátha jobb lesz, de inkább a kibírom még pár napig és meglátjuk opciót választottam. Úgyhogy ma annyira nem volt jó nekem lenni fizikailag. A lelki rész más tészta, mert a fájdalom meg a boldogság nem zárják ki egymást, főleg, ha az ember csak közepesen normális meg ha a nap embere cím is a tiétek.

A nap embere cím vagy azoknak jár, akik valami jót alkottak, vagy azoknak, akik kellőképpen értelmetlenek. Az utóbbiért ki is utaltam ma magamnak a titulust. Tavaly május óta - mikoris beütött a térdfájás meg a Lyme kór - tegnap futottam először, s ma folytatni akartam a rehabilitációt, ha már a térdem jól viselte a tegnapi eksönt. Ennek örömére hétkor fel is vettem a futócuccot. Szerencsére eszembe jutott, hogy be kéne vásárolni, úgyhogy bedobtam egy bevásárlószatyrot is a rövidgatyába, ami adott vagy két pontot az esztétikámhoz, meg ugye bevásárolni is büdösen az igazi, de akkor már nem sétálok vissza a boltba futás után. Utána még eszembe jutott, hogy viszem a mobilt is, hogy a futásrögzítő programmal legyen mégiscsak tudományos a rehabilitáció. Namost napunk embere a telefon időjárásfigyelőjén vette észre, hogy kint esik. Izé. De akkor már elindultam, néha amúgy is jó dolog megázni. Amúgy tegnap is enyém lett a nap embere cím, mikoris a gyakorlatoktól szenvedő arcom miatt a street workout cuccoknál engem kezdtek kérdezni, hogy mit hogyan kell használni. Persze akkor voltam ott először, dehát a kisugárzás... :D

A rehab amúgy jó volt, kemény 2,22 km 6:19-es átlaggal. 250 méterenként akarom fokozatosan 5-8 kilométerig emelni, s akkor majd jöhet a begyorsítás. Szerintem ma is simán ment volna mondjuk 6 km 5:45-ős átlaggal, de a cél most a rehabilitáció, nem szeretnék holnap fájó térddel ébredni.

Na, a végére egy bizonyíték, hogy ha a torrentoldalak legfrissebb feltöltését megnézzük, akkor milyen esztétikai élményeket találhatunk:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buddhakepzo.blog.hu/api/trackback/id/tr565461105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása