HTML

Buddhaképző

Friss topikok

  • Csaba Csík: Hogyhogy? Mi baj anyukáddal? (2014.01.21. 13:24) Emeld a tétet
  • Iron1: @Blobov: Vagy megoldom máshogy, ugyebár. :D (2013.07.14. 23:22) Felszabadulás

Mindennapi megvilágosodások és egy darab sajt

2013.08.18. 20:29 Iron1

Ezmegaz

Nem kicsit vicces az, hogy egyre több barátomnak tetszenek a dolgok, amiket csinálok, s némelyiket ők is elkezdik. Hiába mondom nekik, hogy az egésznek eddig semmiféle kézzelfogható hatása sem volt, nem zavarja őket. Úgyhogy biztosan nagyon meggyőzően csinálom. :)

---------

Ma édesapámmal jómunkásemberkedtünk. Egy hónapja volt egy olyan megérzésem, hogy ki kellene festeni a fürdőszobát egy rég megszáradt penészfolt miatt, de gondoltam, csak ezért kár belefogni. Tegnapelőtt viszont nagy robajjal eldobta magát a járólap, s úgy másfél centire felnyomta magát a padlótól, ami elsősegélyt kívánt. Szerencsére apa gyorsan jött, s gondoltam, akkor egyúttal a festést is meg kellene csinálni. Utána esett le, hogy egy hónapja is ezt akartam. Innen is kösz a szomszédoknak, hogy a két órányi vésőzésért senki sem szólt, meg persze éd'sapámnak is a gyorsaságért.

Utána vegán piknik, ahol valamiért nagyon megkívántam a jégkrémet, amit amúgy évente kb, háromszor szoktam. Megúsztam a megkövezést, bár nem sokon múlott.

tumblr_mpsr5kURCh1qdp8pko1_1280.gif

Csaba kedvéért a fordítás (dulván): Szóval egy kis vizet akartok, mi? Van itt egy nagy kannával. Rajtam múlik, hogy kaptok-e vizet, vagy sem! Én irányítom a sorsotokat!  Az életetek a kezemben van! Nélkülem halottak is lehettek! Nélkülem nem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://buddhakepzo.blog.hu/api/trackback/id/tr255466197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása